укр рус

1С франчайзинг
Безкоштовна демонстрація 1С
1C Отраслевые решения
Відео уроки 1С Бухгалтерія 8
1C Отраслевые решения
Реклама партнерів:

Абонентське обслуговування 1С Київ: налаштування, супровід, послуги програміста 1С «Еккаунт».


ІТС Проф

Сервіс здачі електронної звітності "1С: Звіт"

Вартість інформаційно - технологічного супроводу


 Інформаційно - технологічний супровід ПРОФ


Інформаційно-технологічний супровід ПРОФ (ІТС ПРОФ) - основний вид супроводу користувачів програмних продуктів 1С. ІТС ПРОФ містить повний перелік послуг супроводу, необхідний для повноцінної роботи з програмами 1С, а саме:

1. Щомісячні виїзди кваліфікованих фахівців на територію замовника для надання таких послуг:

♦ Оновлення платформи і конфігурації програмного продукту 1С відповідно до останніх релізами (версіями) оновлень, випущеними фірмою 1С. Оновлення випускаються в зв'язку зі змінами в законодавстві або для поліпшення / виправлення поточних програмних файлів 1С (платформи) і конфігурацій 1С;

♦ Доповнення конфігурації замовника корисними і зручними настройками. Наприклад: підключення клієнт-банку, доповнення друкованих форм фірмовими логотипами, відображення галузевої специфіки (наприклад, облік серій і термінів придатності в фармацевтиці) і багато іншого. Складність налаштувань обмежується тільки трудомісткістю їхнього розробки та, відповідно, вибраного тарифного плану супроводу - Проф (1 година робіт на місяць) або Експерт (2 години робіт на місяць).

♦ Необхідні роботи з утримання бази даних 1С в порядку - перевірка цілісності бази даних, пошук і усунення знайдених помилок, архівування. Як показує практика, клієнти рідко самі виконують ці роботи, однак наслідки їх невиконання можуть бути дуже серйозними - від декількох помилок до повної втрати бази даних.

♦ Технічні роботи з діагностики комп'ютерів, серверів, мережі. Найчастіше проблеми при роботі з програмами 1С виникають через технічні неполадки. Наші фахівці в рамках супроводу допоможуть діагностувати і виправити подібні проблеми.

♦ Віддалене обслуговування може бути корисно як іногороднім користувачам 1С, так і київським клієнтам, які цінують швидкість реакції на звернення. Для віддаленого обслуговування необхідно підключення користувача до мережі Інтернет і кілька елементарних дій в Windows під керівництвом нашого фахівця.

2. Лінія консультацій:

Кваліфіковані консультанти з великим досвідом роботи допоможуть розібратися в складних питаннях використання програм 1С, по телефону або по електронній пошті. Кількість консультацій в рамках інформаційно-технологічного супроводження ПРОФ не обмежена.

3. Сервіс здачі електронної звітності "1С: Звіт"

для швидкої і зручної здачі регламентованої звітності в державні органи без вивантаження файлів і форм в інші додатки. Входить до складу DVD - диска з інформаційною системою ІТС ПРОФ.

4. DVD - диск з інформаційною системою ІТС ПРОФ.

Диск щомісяця доставляється безпосередньо на робоче місце користувача. Версія ПРОФ, крім оновлень, містить багато корисної інформації: довідник «Дебет-Кредит. Питання і консультації », ЛІГА: ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка, а також іншу довідкову та методичну інформацію з бухгалтерського обліку та ефективному використанню програм 1С.

5. Інтернет підтримка користувачів.

Крім DVD - диска, в рамках інформаційно-технологічного супроводу ПРОФ користувачі отримують необмежений цілодобовий доступ до офіційних Інтернет-ресурсам фірми 1С (www.its.1c.ua www.users.v8.1c.ru) для оперативного отримання технологічної інформації, а також оновлень програм і конфігурацій.

6. Програма лояльності для користувачів 1С: ІТС Україна ПРОФ


Підтримка користувачів програм 1С здійснюється офіційними партнерами 1С: Франчайзі на регулярній і безперервній основі. Саме безперервний супровід забезпечує безперебійну і комфортну роботу користувачів з програмами 1С. Перерви в супроводі несуть ризик виникнення технічних збоїв, помилок і в ряді випадків - втрати даних, особливо при залученні несертифікованих фахівців або "фрілансерів", що не дають гарантій якості підтримки.
Нерегулярне супровід (перерва на один місяць і більше) обумовлює необхідність проведення додаткових робіт по послідовної актуалізації програмних продуктів, перевірці цілісності, тестування і виправлення інформаційних баз, підключенню сервісів та інших регламентних процедур. Ці роботи вимагають додаткових трудових і тимчасових витрат, а також створюють незручності для користувачів.

З метою забезпечення сприятливих умов для регулярного і безперервного супроводу користувачів "1С: Підприємства", а також для заохочення користувачів, які регулярно і без перерв укладають договори 1С: ІТС Україна ПРОФ, з липня 2015 року запускається програма лояльності. За цією програмою користувачі при укладанні чергового договору 1С: ІТС Україна ПРОФ отримують знижку в залежності від дати закінчення і тривалості попереднього договору.
Застосування цін за програмою лояльності для користувачів здійснюється автоматично. Для реєстраційного номера, на який оформляється поточний договір 1С: ІТС Україна ПРОФ, і для пов'язаних з ним реєстраційних номерів, аналізується тривалість і дата закінчення попереднього договору 1С: ІТС Україна. Якщо між договорами є перерва в 1 місяць і більше, то ціни за програмою лояльності не застосовуються.

Звертаємо увагу, що програма лояльності поширюється тільки на договори 1С: ІТС Україна рівня ПРОФ. Для інших видів договорів (ТЕХНО, для віддаленого офісу, апгрейд з ТЕХНО на ПРОФ, СЕО "1С: Звіт") використовуються стандартні ціни.

Для користувачів, які вперше оформлюють договір ІТС Україна ПРОФ (без використання пільгового періоду) використовуються стандартні ціни. Взяти участь у програмі лояльності такі користувачі зможуть при продовженні договору 1С: ІТС Україна ПРОФ.

   Сервіс здачі електронної звітності "1С: Звіт"

1С: Звіт - швидке і просте дистанційне подання електронної звітності

Спільним результатом взаємного співробітництва двох компаній 1С та БестЗвіт, став новий сервіс "1С: Звіт", інтегрований з системними програмами подачі бухгалтерської звітності в електронному варіанті в державні фіскальні служби та інші контролюючі органи. Надійно забезпечений захистом конфіденційних інформаційних даних, корелює обмін документацією між контрагентами, повністю виключаючи несанкціонований доступ і внесення виправлень. Для використання "1С: Звіт" обов'язковою умовою є наявність необхідних сертифікатів і електронних ключів. Сервіс функціонує цілодобово в режимі 24/7 навіть у святкові дні та у вихідні. Для оптимізації роботи немає необхідності в заміні або відновленні всього програмного забезпечення на підприємстві, досить за доступною ціною купити "1С: Звіт", який підтримується всіма типовими конфігураціями на платформах 7.7 і 8. Детальніше

 
1С Видео обучение бесплатно
 
 
 
Головна Карта сайту Увійти Повідомлення адміну сайту
 
 
Еккаунт
office@account.kiev.ua
Телефон: +3(044)531-12-02
Адреса: Київ, вул. Евгена Сверстюка 13 оф.402
  Працює на 1c-bitrix Разработка сайтов 1С Битрикс